Saturday 18 May 2013

MAHASEWEL MASUK LOKAP, NURUL IZZAH BAWAK LILIN???



Perihal Mahasewel yang bernama Adam Adli telah ditangkap dan ditahan untuk siasatan di Balai Polis Jinjang, telah pun mendapat liputan yang meluas. 

Kalau korang rajin jenguk kat laman sosial Facebook, korang akan dapat tengok kawan-kawan sewelnya sedang meroyan sakan tak tentu arah.

Namun yang peliknya, tak ada sekor pun RED BEAN ARMY yang mahu memperkatakan tentang Adam Adli. Termasuk dari kalangan pemimpin Pakatan Pembangkang.

Barangkali mereka anggap Si Mahasewel ni tak begitu penting dalam Pakatan Rakyat, terutama sekali untuk politik DAPigs yang terkenal dengan agenda Chauvinist tu.

Mereka memang tak ambik port dengan Si Mahasewel ni sebab nama dia Adam Adli. Lainlah kalau namanya Chong Beng ke, David Ah Meng ke, lain la ceritanya.

Mungkin masa tu, barulah RED BEAN ARMY akan masuk buat huru-hara dengan hujah yang entah apa-apa dan lebih banyak tak kena dengan tajuk.

Bila kena tangkap, Si Mahasewel tu sempat hantar TWITTER kepada kawan-kawan setannya yang lain dengan harapan, mereka akan datang dan mengepung Balai Polis Jinjang.

Tujuan diorang ialah untuk memberikan tekanan kepada pihak Polis dan membebaskan Si Mahasewel tu. Selain tu, diorang pun turut mengecam tindakan tersebut.

Maka datanglah kawan - kawan anak setan itu sambil membawa sepanduk termasuklah yang berbunyi, "WOI BANGSAT, BEBASKAN ADAM ADLI!"

Tak cukup dengan itu siap disuruh pulak datang bawa lilin dan dinyalakan lilin tersebut sebagai simbol 'keamanan' kononnya. Ini dah jatuh SYIRIK ni.

Kesian jugak tengok anak - anak setan tu. Sampai ke sudah tak nampak pun sebarang mata sepet yang sanggup datang untuk memberikan sokongan moral kepada dia.

Kalau sebelum ni, ramai jugak yang datang ke himpunan untuk menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional. Tetapi tak de seekor pun yang datang untuk memberikan simpati kepada Si Mahasewel yang bernama ADAM ADLI. 

Ps: Mungkin sebab diorang pun takut jadi sewel jugak kot!!! Mana la tau. Kot ianya penyakit berjangkit!!! Sampai Si Nurul Izzah tu pun tak tunjuk muka!!!

No comments:

Post a Comment