Sunday 19 May 2013

KARPAL JUGAK YANG PANAS TELINGAN DENGAN TUNKU!!!


Pelik betul SH tengok puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Lain orang yang didakwa, lain pulak yang naik angin. Heran jugak dengan diorang ni ye.

Sebelum ini, Tunku Aziz menyatakan bahawa DAPigs memang ada perancangan untuk mewujudkan 'Malaysian Spring' ekoran kekalahan mereka dalam PRU.

Orang yang didakwa bakal membawa gerakan tersebut ialah Kit Siang dan Si Ketua Penipu tu memandangkan mereka kini kuat menghasut rakyat.

Sepatutnya yang naik angin dengan Tunku ni ialah mereka berdua. Tapi alih - alih, Si Karpal tu pulak yang panas telinga, apa pasal? Kenapa Si Karpal pulak yang terasa?

Dan persoalan SH masih lagi kukuh berdiri. Jika apa yang dinyatakan oleh Tunku selama ini tidak benar, kenapa DAPigs masih lagi teragak - agak untuk mengambil tindakan?

Malah, dalam kenyataan Karpal, mereka hnya sekadar memberikan amaran kepada Tunku. Kenapa dia tak saman je terus? Kenapa nak tunggu last minit baru nak ambik tindakan?

Nah!!! Persoalan itu menimbulkan tanda tanya dikalangan rakyat Malaysia secara keseluruhannya. Nampak macam puak - puak Pakatan Haramjadah ni ada benda yang nak mereka sembuyikan dari rakyat!!!
GEORGE TOWN: Pengerusi DAP, Karpal Singh memberi amaran kepada bekas Naib Pengerusi parti itu, Tunku Aziz Tunku Ibrahim supaya menghentikan serangan terhadap DAP atau beliau akan diheret ke mahkamah.
"Beliau benar-benar sudah hilang kawalan. Saya telah memerhatikannya dengan teliti.
"Kepimpinan DAP rasa cukup bersalah kerana membuat penilaian yang salah dan memberikan keahlian kepada Tunku Aziz malah melantiknya sebagai Naib Pengerusi.
"Dia bukan sahaja tidak bersyukur tetapi oportunis," katanya pada sidang media di Jalan Gangsa di Green Lane pada Ahad.
Tunku Aziz mengumumkan keluar daripada DAP pada Mei tahun lepas.
Menurut Karpal walaupun Tunku Aziz tidak membuat serangan peribadi terhadapnya, namun tindakan Tunku Aziz menyerang parti itu secara bertubi-tubi dianggap melampaui had.
Ditanya bagaimana Tunku Aziz akan didakwa di mahkamah, Karpal berkata ia bergantung kepada kenyataan-kenyataan bekas pemimpin berkenaan.
"Bawa beliau ke mahkamah adalah perkara terakhir yang kami akan lakukan," katanya.

No comments:

Post a Comment