Sunday 19 May 2013

EXCO SELANGOR: DAPigs 'KAWTIM' DENGAN PKR 2 HARI JE!!!


Hebat tak hebat la DAPigs ni ye tak. Diorang yakin yang diorang mampu untuk ikat hidung parti - parti lain dalam Pakatan dengan begitu mudah.

Dan yang paling bodoh ialah parti Melayu seperti PKR dan PAS. Mudah - mudah je kena cucuk hidung diorang dan dijadikan keldai oleh DAPigs.

Bayangkan la. Punya yakin puak - puak DAPigs ni, diorang hanya memerlukan 2 hari sahaja untuk 'Kaw Tim' mengenai isu kerusi EXCO di Selangor.

Memang nampak sangat la yang puak - puak DAPigs ni sebenarnya hanya GILA KUASA dan suka mempergunakan orang lain demi untuk memenuhi kepentingan agenda Politik diorang. Bukannya diorang berjuang untuk rakyat!!!
KUALA LUMPUR: DAP yakin tiada isu besar dalam pembentukan Exco Selangor dan akan diselesaikan dengan baik dalam masa dua hari lagi.

Setiausaha Publisitinya, Tony Pua dalam kenyataannya berkata, pihaknya telah berjumpa dengan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim mengenainya petang ini.

Dalam pertemuan itu beliau bersama dengan Teresa Kok (Pengerusi DAP Selangor) dan Teng Cham Khim (Timbalan Pengerusi DAP Selangor) telah berbincang mengenainya dengan Khalid.

"Kita telah mencapai kata sepakat ianya akan diselesaikan dengan baik dan tidak akan ada kenyataan sehinggalah Exco dibentuk," kata Tony.

Pagi tadi, Tony Pua dalam kenyataannya mempertikaikan perubahan keputusan yang telah dicapai sebelum ini.

Sebelum ini PAS diputuskan akan menentu Speaker dan akan mendapat tiga kerusi Exco manakala DAP akan mendapat 4 dan PKR 3.

Namun malam tadi Khalid dalam kenyataannya berkata, kouta Exco adalah PAS 4, DAP 3 dan PKR 3.

No comments:

Post a Comment